Інформація - мало не головна цінність у наш час. Без неї ми не можемо почати нашу роботу.
Місія 1. Знайомство (4 вересня - 8 вересня 2015)
Завдання у усіх нас різні:- адміністрація - готують відеоконференцію для усіх "Школа сприяння здоров'ю"
- штаб самоврядування школи - готують інформаційну платформу ввиде Гугл-группы школи, в Щоденнике.ua для обговорення матеріалів
- учні на чолі з класними керівниками - вивчають програму ГАШ, запрошують батьків
- учителі - готують групу в Щоденике.ua, ВКонтакты з матеріалами - для роботи з матеріалами творчих груп учителів.
Отже, "Мозковий штурм":
Кожне вивчення інформації розпочинається з побудови питань (складіть перелік):- що у нас є по цій темі,
- що ми можемо запропонувати,
- як нам це показати,
- чи задоволені ми своєю роботою.
За результатами пошуку відповідей на ці питання будуємо версії для вирішення перших проблемних питань для школи підвищення іміджу школи.
Приклади проблемних питань:
- Що впливає на здоров'я людини?
- Комп'ютер, мобільний телефон, гаджети - за і проти здорового способу життя?
- Чи корисні мобільні телефони?
- Правда і вигадка про вплив комп'ютера, мобільного телефону, гаджетів і Інтернету на здоров'ї людини.
- тощо...
Кожна група висуває свою ОДНУ версію, формулює її КОРОТКО!
Вигляд: назва Команди, девіз, обране проблемне питання, відповідь на проблемні питання (не більше 30 слів) публікує у вибраній формі на підготовленому інформаційному майданчику для обговорення (у Щоденнику або на сторінці блогу, сайту - надати посилання, на стенді у класі - фотографія в Інтернеті з посиланням на публікацію).
У загальній презентації проекту вписуємо можливі варіанти (гіпотези):
- хто або що порушує здоров'я учасників учбового процесу з аргументами;
- ваші пропозиції як змінити наш інформаційно-навчальний простір, щоб воно не порушувало наше здоров'я;
- як його зробити здоровьесохраняющим.
У роботі вам допоможе форум на Співтоваристві учителів Intel Education Galaxy ІКТ для...здорового способу життя!?, Довідковий посібник із завдання для куратора
Згадайте "Основні правила суспільної роботи у проекті" з Підготовчого етапу. Відредагуйте Таблицу З-И-У-К.
Не забувайте оформити анкети для моніторингу процесу роботи у проекті: Анкета участника, Анкета рефлексии после окончания этапа.
Медіапродукти мережного проекту для цього етапу:
- Візитка команди: назва Команди, девіз, обране проблемне питання, відповідь на проблемні питання (не більше 30 слів) публікує у вибраній формі на підготовленому інформаційному майданчику для обговорення (у Щоденнику або на сторінці блогу, сайту - надати посилання, на стенді у класі - фотографія в Інтернеті з посиланням на публікацію);
- загальна презентація проекту про можливі варіанти (гіпотези): як ви розумієте ЗОЖ інформаційно-навчальний простору;
- щоденники спостережень;
- маршрутні листи (приклад);
- Таблица З-И-У-К;
- анкети для моніторингу процесу роботи у проекті: Анкета учасника, Анкета рефлексії опісля закінчення етапу.
Немає коментарів:
Дописати коментар