Місія 2. Знайомство з теоретичною частиною (9 вересня - 16 вересня 2015)
Творчі групи вчителів:
1. Здоров'я громади (керівник Сапунова С.И., вчитель початкових класів, профіль екологія) 2. Екологія міста як соціальна проблема громади (керівник Божко О.П., вчитель біології, екології)
4. Соціально-сімейний напрям розвиток суспільства (керівник Пикалова Л.И., вчитель російської мови і зарубіжної літератури)
5. Національно-патріотична обізнаність громади (керівник Марченка Н.Н., вчитель укринского мови і літератури)
6. Розвиток творчих інтересів громади (керівник Рабинович Ж.А., вчитель точних наук)
І завдання різні і задачі у усіх нас різні, але груп у нас більше. Але спільне - це одна на всіх мета (будування сучасної школи та ІНП) та розподіл по творчих групах вчителів по вибору.
- адміністрація - організація флеш-моба "ЗОЖ як активна позиція громадянина";
- штаб самоврядування школи - збір кращих розроблених матеріалів і їх освітлення на сайті школи;
- учні на чолі з класними керівниками (які не обрали собі групу вчителів) - вивчають напрацювання учнів в творчих групах учителів, запрошують батьків, переглядають свої роботи за обраними темами досліджень та готують представлення команди "Наша роль в створенні іміджу школи" (або що можемо запопонувати з нашего досвіду);
- вчителя, батьки - робота з учнями і передача досвіду по теоретичному етапу;
- творчі групи вчителів з учнями, які обрали їх - розробка буклета або презентації, інтерактивних плакатів з виконаними роботами, тестами, кросвордами за основними поняттями ГАШ, ЗОЖ (вибір сервісів web2.0 і форми/кількості плакатів за вами).
- Причини погіршення здоров'я учнів, членів сім'ї, вчителів?
- Причини погіршення екологічного стану довкілля школи, двору домівки, сайту школи, твоєї соціальної мережі?
- У яких середовищах проходить навчальний процес?
- Від кого залежить їх стан?
- Що таке ЗСЖ?
- Чи можна назвати навички і уміння бути грамотним в питаннях ЗСЖ - громадянською компетентністю?
Як ти розумієш висловлювання Артур Шопенгауэр: "Дев'ять десятих нашого щастя залежить від здоров'я".
Усі на флеш-моб: зі своїми плакатами, речівками, своїм "образом здоров'я"!
Згадайте "Основні правила суспільної роботи у проекті" з Підготовчого етапу. Відредагуйте Таблицу З-И-У-К.Не забувайте оформити анкети для моніторингу процесу роботи у проекті: Анкета участника, Анкета рефлексии после окончания этапа.
Медіапродукти мережного проекту для цього етапу:
- буклет або презентації, інтерактивні плакати з обраної проблеми, тести, кросворди за основними поняттями ГАШ, ЗОЖ (вибір сервісів web2.0 і форми/кількості плакатів за вами);
- плакати, речівки, свій "образ здоров'я" для флеш-мобу;
- щоденники спостережень;
- маршрутні листи (приклад);
- Таблица З-И-У-К;
- анкети для моніторингу процесу роботи у проекті: Анкета учасника, Анкета рефлексії опісля закінчення етапу.
Немає коментарів:
Дописати коментар