Вивчення матеріалів творчих груп учителів

Місія 2. Знайомство з теоретичною частиною (9 вересня - 16 вересня 2015)

У нас є помічники, які працювали з матеріалами школи і складали портфоліо готових справ нашої школи, які були вдало виконані і мають подальше продовження в сьогоднішніх справах школи. Вони запрошують вас наші учасники до співпраці і порівняння наших напрацювань для створення загального плану.
Творчі групи вчителів:
1. Здоров'я  громади (керівник Сапунова С.И., вчитель початкових класів, профіль екологія)
2. Екологія міста як соціальна проблема  громади (керівник Божко О.П., вчитель біології, екології)
3. Морально-правових знань  громади (керівник Мережко З.В., вчитель історії і правознавства)
4. Соціально-сімейний напрям розвиток суспільства (керівник Пикалова Л.И., вчитель російської мови і зарубіжної літератури)
5. Національно-патріотична обізнаність  громади (керівник Марченка Н.Н., вчитель укринского мови і літератури)
6. Розвиток творчих інтересів громади (керівник Рабинович Ж.А., вчитель точних наук)
І завдання різні і задачі у усіх нас різні, але груп у нас більше. Але спільне - це одна на всіх мета (будування сучасної школи та ІНП) та розподіл по творчих групах вчителів по вибору. 
Завдання груп:
  • адміністрація - організація флеш-моба "ЗОЖ  як активна позиція громадянина";
  • штаб самоврядування школи - збір кращих розроблених матеріалів і їх освітлення на сайті школи;
  • учні на чолі з класними керівниками (які не обрали собі групу вчителів) - вивчають напрацювання учнів в творчих групах учителів, запрошують батьків, переглядають свої роботи за обраними темами досліджень та готують представлення команди "Наша роль в створенні іміджу школи" (або що можемо запопонувати з нашего досвіду);
  • вчителя, батьки - робота з учнями і передача досвіду по теоретичному етапу;
  • творчі групи  вчителів з учнями, які обрали їх - розробка буклета або презентації, інтерактивних плакатів з виконаними роботами, тестами, кросвордами за основними поняттями ГАШ, ЗОЖ (вибір сервісів web2.0 і форми/кількості плакатів за вами).
Дуже важливо знайти відповіді на питання за змістом навчального предмета:
  • Причини погіршення здоров'я учнів, членів сім'ї, вчителів?
  • Причини погіршення екологічного стану довкілля школи, двору домівки, сайту школи, твоєї соціальної мережі?
  • У яких середовищах проходить навчальний процес?
  • Від кого залежить їх стан?
  • Що таке ЗСЖ?
  • Чи можна назвати навички і уміння бути грамотним в питаннях ЗСЖ - громадянською компетентністю?
І відповісти на проблемне питання:
Як ти розумієш висловлювання Артур Шопенгауэр: "Дев'ять десятих нашого щастя залежить від здоров'я".

Усі на флеш-моб: зі своїми плакатами, речівками, своїм "образом здоров'я"!
Згадайте "Основні правила суспільної роботи у проекті" з Підготовчого етапу. Відредагуйте Таблицу З-И-У-К.
Не забувайте оформити анкети для моніторингу процесу роботи у проекті: Анкета участника, Анкета рефлексии после окончания этапа.

Медіапродукти мережного проекту для цього етапу:

Немає коментарів:

Дописати коментар