Розробка плану роботи самоврядування школи

Місія 3. Вибір своєї ролі місіонера (17 - 24 вересня 2015)

Чи не здається вам, що майже усіма вимогами, які ми з вами виділили в наших місіях як активних громадян, ми вже володіємо. А у вас, громадяни, розвинені компетенції громадянина? 
Ви пройдете теоретичний етап, узнаєте усі можливості ГАШ і результати їх застосування, узнаєте як можна використати свій потенціал. Чи ви готові обрати свою місію:
  • демократизацію учбово-виховної роботи школи;
  • волонтер як погляд на життя;
  • партнерство як спільна діяльності;
  • фокс-группу оцінки та аналізу результату роботи, пошуку поліпшення взаємодії усіх гілок учбового процесу.
Тест "Де ви на цьому дереві?"
Тепер в кожній класній сім'ї, групі працюватимуть лідери, демократи, волонтери, партнери, 
експерти.... Але спершу потрібно оцінити виконану роботу і співвіднести її зі своєю обраною місією, скласти план роботи і вибрати собі компаньйонів для подальшого маршруту: розробки проекту або акції на розвиток іміджу школи.
Тому голосування буде відкрито і закрите, само- і взаємнооцінювання, індивідуальне і колективне. Складання планів індивідуального маршруту кожного і групи, колективного плану роботи і складання угоди груп. Тому, що в групі усі будуть рівні і вибирати будуть лідера самі. 
Завдання груп :
  • адміністрація - організація роботи он-лайн дошки з проблемами і питаннями класів/груп, оцінка роботи груп, відбір матеріалів для роботи з напрацювань перших етапів, виведення по голосуванню для створення єдиного плану;
  • штаб самоврядування школи - оцінка самоорганізації роботи усередині команди/групи, підсумок роботи класів/груп, посилання на блог/сайти класів (якщо є) на сайті школи, освячення ходу роботи класів/груп, розробка плану роботи від самоврядування школи; узгодження і оголошення загального плану роботи, створення інтерактивного майданчика для освітлення майбутніх проектів/акцій;
  • учні на чолі з класними керівниками - рекомендації для використання того, що вже готові зробити, оформлення візитки команди, робота на он-лайн дошці і дитячому форумі, розробка і підписання правил роботи в класі/групі, заповнення бланків, індивідуальних маршрутів, щоденників;
  • учителі - рекомендації для використання того, що вже готові зробити, оформлення візитки команди (якщо не створена), робота н он-лайн дошці і форумі, розробка і підписання правил праці в гурті, заповнення бланків, індивідуальних маршрутів, щоденників;
  • батьки - рекомендації для використання того, що вже готові зробити, оформлення візитки команди (якщо не створена), робота на он-лайн дошці і форумі, розробка і підписання правил праці в гурті, заповнення бланків, індивідуальних маршрутів, щоденників.
Дуже важливо знайти відповіді хоч би на одне з проблемних питань:
  • Що треба тобі для вдалого виконання вибраної місії?
  • Які перешкоди тебе чекають на шляху до здійснення задуманого?
  • Як ти думаєш допомогти школі в майбутньому?
  • Чи будеш ти щасливий, коли у тебе вийде задумане?
  • Чому це спостерігається в ХХІ столітті, коли медіцина знає так багато: постійне погіршення стану здоров'я людей?
  • У чому зміст виразу: хто хоче - зробить більше, ніж той хто може?
А тепер напишіть від команди анотацію на ваш план роботи: ідея, 2-3 аргументи на користь вашого плану, 1-2 можливих причини не виконання. Виставите її на візитку вашої команди.
Прогляньте анотації, представлені командами, і напишіть рецензію на он-лайн дошці за принципом: що сподобалося, 3 питання, 2 зауваження, 1 пропозиція до поліпшення плану.
Чекаємо! Успіхів!
Разом з керівником групи виготовить маски залежностей, костюми і образи для майбутнього маскараду, які ви визначили підчас дослідження обраної гипотези.
Усі на маскарад:
зі своїми масками, речівками, своїм "образом залежності" та як від неї позбавитися!
Інформація для куратора групи Додаткові матеріали
Згадайте "Основні правила суспільної роботи у проекті" з Підготовчого етапу. Відредагуйте Таблицу З-И-У-К.
Не забувайте оформити анкети для моніторингу процесу роботи у проекті: Анкета участника, Анкета рефлексии после окончания этапа.

Медіапродукти мережного проекту для цього етапу:

Немає коментарів:

Дописати коментар