Місія 3. Вибір своєї ролі місіонера (17 - 24 вересня 2015)
Чи не здається вам, що майже усіма вимогами, які ми з вами виділили в наших місіях як активних громадян, ми вже володіємо. А у вас, громадяни, розвинені компетенції громадянина?
Ви пройдете теоретичний етап, узнаєте усі можливості ГАШ і результати їх застосування, узнаєте як можна використати свій потенціал. Чи ви готові обрати свою місію:
- демократизацію учбово-виховної роботи школи;
- волонтер як погляд на життя;
- партнерство як спільна діяльності;
- фокс-группу оцінки та аналізу результату роботи, пошуку поліпшення взаємодії усіх гілок учбового процесу.
Тепер в кожній класній сім'ї, групі працюватимуть лідери, демократи, волонтери, партнери,
експерти.... Але спершу потрібно оцінити виконану роботу і співвіднести її зі своєю обраною місією, скласти план роботи і вибрати собі компаньйонів для подальшого маршруту: розробки проекту або акції на розвиток іміджу школи.
Тому голосування буде відкрито і закрите, само- і взаємнооцінювання, індивідуальне і колективне. Складання планів індивідуального маршруту кожного і групи, колективного плану роботи і складання угоди груп. Тому, що в групі усі будуть рівні і вибирати будуть лідера самі.
Завдання груп :- адміністрація - організація роботи он-лайн дошки з проблемами і питаннями класів/груп, оцінка роботи груп, відбір матеріалів для роботи з напрацювань перших етапів, виведення по голосуванню для створення єдиного плану;
- штаб самоврядування школи - оцінка самоорганізації роботи усередині команди/групи, підсумок роботи класів/груп, посилання на блог/сайти класів (якщо є) на сайті школи, освячення ходу роботи класів/груп, розробка плану роботи від самоврядування школи; узгодження і оголошення загального плану роботи, створення інтерактивного майданчика для освітлення майбутніх проектів/акцій;
- учні на чолі з класними керівниками - рекомендації для використання того, що вже готові зробити, оформлення візитки команди, робота на он-лайн дошці і дитячому форумі, розробка і підписання правил роботи в класі/групі, заповнення бланків, індивідуальних маршрутів, щоденників;
- учителі - рекомендації для використання того, що вже готові зробити, оформлення візитки команди (якщо не створена), робота н он-лайн дошці і форумі, розробка і підписання правил праці в гурті, заповнення бланків, індивідуальних маршрутів, щоденників;
- батьки - рекомендації для використання того, що вже готові зробити, оформлення візитки команди (якщо не створена), робота на он-лайн дошці і форумі, розробка і підписання правил праці в гурті, заповнення бланків, індивідуальних маршрутів, щоденників.
- Що треба тобі для вдалого виконання вибраної місії?
- Які перешкоди тебе чекають на шляху до здійснення задуманого?
- Як ти думаєш допомогти школі в майбутньому?
- Чи будеш ти щасливий, коли у тебе вийде задумане?
- Чому це спостерігається в ХХІ столітті, коли медіцина знає так багато: постійне погіршення стану здоров'я людей?
- У чому зміст виразу: хто хоче - зробить більше, ніж той хто може?
А тепер напишіть від команди анотацію на ваш план роботи: ідея, 2-3 аргументи на користь вашого плану, 1-2 можливих причини не виконання. Виставите її на візитку вашої команди.
Прогляньте анотації, представлені командами, і напишіть рецензію на он-лайн дошці за принципом: що сподобалося, 3 питання, 2 зауваження, 1 пропозиція до поліпшення плану.
Чекаємо! Успіхів!
Разом з керівником групи виготовить маски залежностей, костюми і образи для майбутнього маскараду, які ви визначили підчас дослідження обраної гипотези.
Усі на маскарад:
зі своїми масками, речівками, своїм "образом залежності" та як від неї позбавитися!
зі своїми масками, речівками, своїм "образом залежності" та як від неї позбавитися!
Згадайте "Основні правила суспільної роботи у проекті" з Підготовчого етапу. Відредагуйте Таблицу З-И-У-К.
Не забувайте оформити анкети для моніторингу процесу роботи у проекті: Анкета участника, Анкета рефлексии после окончания этапа.
Медіапродукти мережного проекту для цього етапу:
- анотація на ваш план роботи: ідея, 2-3 аргументи на користь вашого плану, 1-2 можливих причини не виконання (виставити на візитку вашої команди);
- рецензії на он-лайн дошці за принципом: що сподобалося, 3 питання, 2 зауваження, 1 пропозиція до поліпшення плану;
- маски залежностей, костюми і образи для маскараду;
- щоденники спостережень;
- маршрутні листи (приклад);
- Таблица З-И-У-К;
- анкети для моніторингу процесу роботи у проекті: Анкета учасника, Анкета рефлексії опісля закінчення етапу.
Немає коментарів:
Дописати коментар